رسالت بار با 25 سال تجربه در خدمت شماست
Info@resalatbar.com | ‏7 روز هفته بصورت 24 ساعته

ساکن غرب یا شرق باشید فرقی ندارد. گاهی جابه جایی و اسباب کشی در کلانشهر تهران، اجتناب ناپذیر است. برنامه ریزی برای زمان جابه جایی، بودجه بندی هزینه، خرید کارتون و وسائل بسته بندی، تحویل و تمیز کردن خانه و … هرکدام می‌توانند در این بازه زمانی برای شما استرسی مضاعف به همراه داشته باشند. به همین دلیل مهم است که در مورد ویژ‌گی‌های متفاوت و خاص باربری‌های مدرن و خدمات آنها بیشتر بدانید؛ خصوصا قدیمی‌های این عرصه که تجربه را با آخرین متدهای جا به جایی، بسته بندی و … ترکیب کرده و بهترین خدمات را در حد حرفه‌ای برای باربری در غرب تهران به شما ارائه می‌دهند.

غرب تهران شامل کدام محله‌ها است؟

توسعه زندگی شهر‌نشینی در شهر تهران، طی سال‌های اخیر از سمت غرب گسترش زیادی داشته است. منطقه غرب تهران که در محدوده مناطق 2، 5، 6، 21، و 22 شهرداری است، در فاصله زمانی کوتاهی نسبت به منطقه شرق تهران رشد سرسام آور جمعیتی را تجربه کرده است. بعضی از محله‌های معروف این منطقه عبارتند از صادقیه ، فلکه دوم صادقیه، شهران ، پونک ، سعادت آباد ، جنت آباد ، باغ فیض و دریاچه چیتگر. گستره شهری و تعدد مناطق جا گرفته در بخش غرب تهران این منطقه را به یکی از گسترده‌ترین بخش‌های پایتخت تبدیل کرده است. این منطقه جغرافیایی گسترده شامل مناطق مختلف و محلات متفاوتی است. از شهرک اکباتان که در سال‌های قبل از انقلاب ساخته شده است تا محله تهرانسر و وردآورد و همچنین محلات اطراف دریاچه چیتگر که جزو محلات و مناطق جدید شهری و در دسته بندی مناطق 21 و 22 شهرداری هستند؛ محلات قدیمی مانند فردوس و آریا شهر، گیشا ، طرشت، ستارخان و دیگر مناطق معروف این بخش از شهر با خیابان‌های معروف و بزرگراه‌های اصلی مانند همت، شیخ فضل الله، حکیم غرب، اشرفی اصفهانی، یادگار امام، جلال آل احمد و … گره خورده است.

مناطق تحت پوشش رسالت بار در غرب تهران بافت نوساز و جمعیت زیاد این بخش از شهر معمولا حکایت از بالا بودن میزان تقاضا برای باربری و جابه جایی دارد. جابجایی وسایل منزل و اثاث کشی در غرب تهران یکی از متداول ترین اقداماتی است که ساکنین این محلات معمولا و در صورت مستاجر بودن می بایست آن را انجام دهند.

خدمات رسالت بار در مناطق غرب تهران، همچون سایر مناطق شامل خدمات حرفه‌ای و با بالاترین استاندارد است و شامل همه مناطق درج شده در جدول زیر است.

برای تماس با رسالت بار و گرفتن مشاوره ی رایگان تماس بگیرید📞 1474☎️

 

اثاث کشی در غرب تهران با کادر حرفه‌ای رسالت بار

صادقیه، فلکه دوم صادقیه، فلکه اول صادقیه، شهران، جنت آباد، باغ فیض، فردوس، آریا شهر، طرشت، شهران، شهرک زیبا

24 ساعت شبانه روز و هر روز هفته با ما تماس بگیرید

پونک، چهار دیواری، حصارک

سعادت آباد، شهرک غرب، فرحزاد، کن

رسالت بار، برای باربری در غرب تهران در نزدیکی شما است.

دریاچه چیتگر

دهکده المپیک، شهرک امیرکبیر

ورد آورد، شهرک گلستان،
شهرک راه آهن، پیکان شهر

با تلفن 1474 برای استفاده از خدمات رسالت بار در این مناطق غرب تهران تماس بگیرید.

آزادی، شهرک اکباتان، کوی بیمه، شهرک آپادانا، شهرک آزادی، تهرانسر، جیحون، هاشمی، دامپزشکی، مهرآباد، سرو آزاد

مناطق تحت پوشش باربری غرب تهران توسط رسالت بار

گیشا، مرزداران، تهران ویلا، ستارخان، برق آلستوم، شهرآرا

به طور کلی انتخاب رانندگان باتجربه، با همراهی کادر متبحر شاغل در باربری رسالت بار با اتکا به تجربه 25 ساله در این حوزه باعث شده است که بتوانید با خیال راحت رسالت بار را بهترین باربری اسباب کشی در غرب تهران بشناسید.

بسته بندی رسالت بار

رسالت بار و باربری در غرب تهران برای بسیاری از افرادی که به دنبال جستجوی بهترین باربری غرب تهران هستند ممکن این سوال مطرح باشد که چه عوامل و مواردی در تعیین قیمت و کیفیت برای اثاث کشی و جا به جایی بار و وسائل اداری مطرح است؟ رعایت عوامل مختلف و استاندارهای مشخصی توسط رسالت بار این شرکت را به یکی از بهترین ارائه کنندگان خدمات باربری درون و برون شهری تبدیل کرده است:

• دارا بودن مجوز رسمی اتحادیه

• تجربه مستمر 25 ساله در این عرصه

• قیمت پایین تر از سایر رقبا و همکاران

• اضافه نکردن هزینه های جانبی مانند انعام و … در مرحله آخر

• ارائه بیمه نامه و بررسی وضعیت بار و کالا برای جبران خسارت‌های احتمالی در مدت زمان کار

• استفاده از ابزار آنلاین و به روز برای رزرو خدمات در هر ساعتی از شبانه روز به صورت آنلاین

• حضور رانندگان کاربلد و کادر حرفه‌ای بسته بندی، جا به جایی، چیدمان و پیاده کردن اصولی بار

• استفاده از کاغذهای دوست‌دار محیط زیست به جای نایلون‌های حباب دار با رعایت اصول درست و پیشرفته بسته بندی

• دارا بودن ماشین‌های مدرن حمل و نقل مجهز به GPS و ردیاب‌های تخصصی برای رصد کردن وضعیت ماشین حمل و نقل بار جابجایی وسایل منزل در غرب تهران توسط رسالت بار به صورت کامل انجام می‌شود؛ جا به جایی وسائل چه اثاثیه منزل، شامل انواع میز ناهار خوری و لوازم سنگین آشپزخانه مانند یخچال ساید، بوفه، لوازم شکستنی، چینی و بلور و چه لوازم اداری و بایگانی، گاوصندوق، کمدهای با درب شیشه‌ای و امثال این موارد در تمامی روزهای هفته امکان پذیر است.

رزرو خدمات آنلاین از سایت رسالت بار

برای یافتن باربری نزدیک من در غرب تهران می‌توانید سری به سایت رسالت بار بزنید و خدمات درخواستی خود را برای روز و تاریخ درخواستی رزرو کنید. همکاران ما با شما تماس خواهند گرفت و در مورد موارد مختلف به سوالات شما خواهند داد. رسالت بار با در پیش گرفتن خدمات به روز و مدرن بر آن است که تجربه سخت و بعضا تلخ جا به جایی و اسباب کشی را به خاطره‌ای بی دغدغه و حتی شیرین برای شما تبدیل نماید. همه خدمات لازم برای اسباب کشی و حمل بار از تهیه کارتون، بسته بندی، تخلیه و چیدمان برای تمامی بخش‌ها و مناطق مناطق تحت پوشش باربری غرب تهران توسط رسالت بار به صورت سریع و حرفه ای ارائه خواهد شد.

بهترین باربری در شرق تهران