رسالت بار با 25 سال تجربه در خدمت شماست
Info@resalatbar.com | ‏7 روز هفته بصورت 24 ساعته

هر چند در طول تاریخ، جا به جایی زمینه ساز تغییرات اساسی در زندگی بشر بوده است ولی در روش زندگی امروزه شهری اطلاع نداشتن از روش‌های نوین و ساده شده اسباب کشی و حمل اثاث می‌تواند حتی گاهی به ضرر شما تمام شود. اطلاع از قوانین شهری، شناخت مناطق و ویژگی‌های خاص معابر و خیابان ها مانند آنچه در بخش جنوب تهران برای باربری کالا و وسائل وجود دارد، اهمیت استفاده از شرکت‌های معتبر و حرفه‌ای در زمینه باربری در جنوب تهران را دو چندان می‌کند. رسالت بار با کاهش هزینه‌های جا به جایی، مدرن کردن روند و ارائه سرویس های با کیفیت برای جابه جایی آسان و بدون دغدغه همراه شما خواهد بود.

جنوب تهران شامل کدام محله ها است؟

جنوب تهران، یکی از قدیمی‌ترین مناطق و زیستگاه‌های تاریخ بشری با قدمت بیش از شش هزار سال است. از حضور اولیه انسان‌ها در بخش شهر ری و چشمه علی شواهد و مدارک باستان شناسی مستدلی در دسترس قرار دارد. در حال حاضر این منطقه شامل مناطق 15 تا 20 شهرداری و همچنین شامل بخش‌هایی از مناطق 12و 13 است. محله‌هایی همچون شوش ، راه‌آهن ، مولوی ، دروازه غار ،جوادیه ، فلاح ، نازی‌آباد ، کوی سیزده آبان ، تختی و نعمت‌آباد در بخش جنوبی شهر تهران قرار دارند. هر کدام از محلات واقع شده در بخش‌های جنوبی پایتخت، دارای جمعیت قابل توجه و بافت نسبتا قدیمی است.

مناطق تحت پوشش رسالت بار در جنوب تهران

مناطق جنوب تهران به دلیل آمیختگی بخش بازار و صنعت با زندگی روزمره مردم دارای اهمیت بسیاری است. بسیاری از محلات جنوبی تهران روزانه شاهد سفرهای چند ساعته و نیم روزی برای خرید، فروش، انتقال بار و مواردی شبیه به این هستند. اتوبار جنوب تهران یکی از مهم‌ترین نیازهای افرادی است که در این بخش شهر قرار است کالا و وسائل خود را جابه جا نمایند. بخشی از منطقه 15 شامل پادگان قصر فیروزه و ترمینال خاوران است. افسریه ، شوش، شهرک مسعودیه، شهرک بروجردی و کیانهشر از محله‌های معروف این ناحیه شناخته می‌شوند. در منطقه 16 شهرداری که می‌توان آن را از قدیمی‌ترین مناطق پایتخت دانست، ایستگاه راه آهن واقع شده است. اهمیت استراتژیک و مهم این منطقه به دلیل وجود راه آهن سراسری و شبکه متروی این بخش شهر است. محله های جوادیه، نازی آباد، یاخچی آباد، علی آباد و باغ آذری در این بخش قرار دارند. منطقه 17 تهران که بین همه پایتخت نشینان و سایر مردم ایران با بازار مبل یافت آباد شناخته می‌شود نیز در بخش جنوب تهران قرار دارد. ارائه خدمات رسالت بار در این بخش مهم نیز به صورت برون شهری و درون شهری است. به جز یافت آباد، محلات آذری، امامزاده حسن و زمزم نیز در منطقه 17 شهرداری هستند. دیگر محلات معروف و شناخته شده در بخش جنوب تهران عبارتند از شادآباد، خزانه فلاح، عبدل آباد، نعمت آباد ، مولوی، سیروس ، دروازه غار و … که در سایر مناطق 19 و 20 شهری قرار گرفته‌اند.

 با شماره 1474 تماس بگیرید

شوشراه‌آهن، مولوی، سیروس دروازه غار،جوادیه،

 با شماره 1474 تماس بگیرید

فلاح، نازی‌آباد، کوی سیزده آبان، تختی، نعمت‌آباد

                                     با شماره 1474 تماس بگیرید

مشیریه، شهرک مسعودیه

خانی آباد نو، نازی‌آباد، نعمت‌آباد، یاخچی‌آباد

 با شماره 1474 تماس بگیرید

آذری، اتابک، خراسان، ،

خزانه بخارایی،

 با شماره 1474 تماس بگیرید

شوش، شهرری، کوی سیزده آبان، دولت‌آباد، شهرک رسالت، بازار چینی فروشان،کیان شهر،

یافت آباد

پکینگ رسالت بار در جنوب تهران برای اثاث کشیباربری جنوب تهران در محله مولوی، خزانه، یاخچی آباد و … نیاز به رانندگانی دارد که دارای شناخت کافی از این منطقه باشند و خوشبختانه رانندگی ایمن و حرفه‌ای، از مهم ترین ویژگی‌های رانندگان رسالت بار است که می‌توانید با خیالی آسوده بار و وسائل منزل خود را به این شرکت بسپارید. برای حمل بار و اسباب کشی، اطلاع از بافت خاص شهری و کوچه پس کوچه‌های این بخش از شهر دارای اهمیت بسیاری است تا ناخواسته با مشکلاتی همچون کم شدن عرض خیابان، بسته بودن آخر کوچه، وجود درخت های قدیمی، و … برای ارسال و دریافت انواع بار به خصوص در هنگام جابجایی وسایل خانه در جنوب تهران مواجه نشوید.

رسالت بار برای باربری در جنوب تهران چه کمکی به شما می‌کند؟

همان‌طور که اشاره شد فشرده بودن بافت و تراکم جمعیت شهری در منطقه جنوب تهران باعث شده است تا امورات حمل و نقل، اسباب کشی و باربری نیاز به تیم حرفه ای و رانندگان خبره داشته باشد. به دلیل ویژگی خاص این منطقه بهتر است در هنگام انتخاب بهترین باربری اسباب کشی در جنوب تهران به موارد ارائه شده دقت کافی داشته باشید تا وقت و هزینه شما به هدر نرود.

• حتما با شرکت‌های حمل و نقل و باربری دارای مجوز اتحادیه تماس بگیرید و اموال خود را به ماشین‌های گذری و ناشناس نسپارید. به دلیل اهمیت این موضوع بهتر است شماره تلفن باربری جنوب تهران را از اتحادیه بپرسید تا وسائل شما قابل پیگیری و رد یابی باشند.

• از شرکت باربری بخواهید بیمه نامه رسمی و معتبر برای کالا و وسائل شما ارائه دهد.

به جز این موارد رسالت بار می‌تواند در زمینه‌های زیر به شما خدمات کامل‌تری ارائه نماید:

• استفاده از کاغذ مقاوم.برای بسته بندی. در رسالت بار به جای استفاده از نایلون‌های حباب‌دار متداول ما به سراغ شیوه های مدرن و زیست محیطی رفته‌ایم. توجه به همین جزئیات عامل تفاوت ما با دیگر شرکت های باربری است.

• قیمت نهایی در ابتدا به شما اعلام می‌شود و در بسیاری از موارد هزینه جابه جایی با رسالت بار پایین‌تر از رقبا است.

• رزرو آنلاین کلیه خدمات جابه جایی، حمل بار، خرید وسائل بسته بندی و … از طریق سایت امکان پذیر است.

• مورد مهم و مدرن دیگر، امکان ردیابی لحظه‌ای و مشاهده آنلاین وضعیت بار و اثاثیه شما است. به این ترتیب وضعیت ماشین، مسیر طی شده و مسیر و زمان حدودی باقی مانده را می‌توانید به راحتی بررسی کنید. تمامی موارد ذکر شده برای ارسال بار در تمامی مناطق چهار گانه تهران(شمال، جنوب، شرق و غرب) و باربری بین شهری معتبر و اجرایی است. اطلاع بیشتر را از همکاران رسالت بار و با شماره تلفن 1474 بپرسید.

بهترین باربری در شرق تهران