رسالت بار با 25 سال تجربه در خدمت شماست
Info@resalatbar.com | ‏7 روز هفته بصورت 24 ساعته

صفر تا صد خدمات باربری در شرق تهران در رسالت بار

برای خدمات باربری به مجموعه‌ای نیاز دارید که بتواند از جهات مختلف نیاز شما را برآورده کند. به این معنی که چه برای بسته‌بندی، چه برای باربری و حتی برای چیدمان وسایل، به زحمت نمی‌افتید و مجموعه مورد نظرتان خدمات مورد نظر را ارائه خواهد داد. در حال حاضر، مجموعه رسالت بار که به عنوان یکی از برترین باربری‌های تهران شناخته می‌شود، خدمات باربری در شرق تهران را به بهترین شکل ارائه می‌دهد. اگر می‌خواهید درباره نقاط تحت پوشش مجموعه ما، برتری‌های رسالت بار برای دریافت خدمات و ویژگی‌های باربری این مجموعه بدانید، در این مطلب با ما همراه باشید.

رسالت بار؛ برترین باربری برای اثاث کشی در شرق تهران

یکی از ویژگی مهم زندگی(البته برای اجاره نشین‌ها بیشتر)در شهرهای بزرگی مانند تهران خو گرفتن با پدیده‌ای وقت گیر و هزینه بر به نام اسباب کشی است. البته عده‌ای باور دارند که دوره این طور جا به جایی‌های سخت گذشته و این قصه مربوط به زمانی بوده که شیوه و راه و رسم اثاث کشی به اندازه امروز گسترده و حرفه‌ای نبوده است. ولی در هر حال سرو سامان دادن به آشوب حاصل از اسباب کشی نه کار آسانی است و نه دوست داشتنی؛ اما رسالت بار با ارائه خدماتی خاص به ساکنان شرق تهران در پی آن است که تجربه متفاوتی برای جابه جایی ساکنین این منطقه رقم بزند.

اثاث کشی در شرق تهران

شرق تهران شامل کدام محله‌ها است؟

بررسی سوابق شهری در شرق تهران نشان دهنده قدمت این منطقه است. اولین نشانه‌های زندگی مدرن شهری در شرق، به اواخر دوره ناصری و باغ‌های خوش آب و هوای این ناحیه مرتبط است. بعد از آن هم، از سال 1310 و حضور زردشتیان در منطقه اعیان‌نشین تهرانپارس ، تا به امروز و ساخت محله‌هایی مانند نارمک، پیروزی، هفت حوض، تهران نو، نیروی هوایی، استخر، هنگام، تهران نو و … حکایت از دائمی بودن رونق و روال زندگی در این منطقه با اصالت شهری دارد. مناطق 4، 8، 12 و 13 شهرداری جزو بخش شرقی تهران دسته بندی می‌شوند. هر کدام از این منطقه‌ها با دارا بودن محلات مختلف و معروفی مانند هفت حوض، خواجه نظام، پدر ثانی، تسلیحات، وحیدیه، حشمتیه، نیروی هوایی، شمس‌آباد و … در‌بر گیرنده بخش قابل توجهی از جمعیت شهر تهران هستند. قسمت شرقی تهران میزبان حضور بعضی از بزرگ‌ترین اتوبان‌های شهری نیز می‌باشد؛ اتوبان امام علی، بزرگراه شهید زین الدین، اتوبان شهید باقری، اتوبان رسالت(بزرگراه شهید سلیمانی)، اتوبان بسیج، اتوبان محلاتی و همچنین اتوبان شهید صیاد شیرازی. تقسیم بندی تعداد محلات و تراکم جمعیت شهری در منطقه شرق تهران، حاکی از پرجمعیت بودن این منطقه قدیمی و با اصالت است.

مناطق تحت پوشش رسالت بار در شرق تهران همان‌طور که اشاره شد، منطقه 4، 8، 13 و 14 شهرداری، جزو مناطق شرقی تهران دسته بندی می‌شوند. محلاتی مانند نیروی هوایی ، سرخه‌حصار ، آشتیانی، مجیدیه جنوبی ، قنات کوثر، نظام‌آباد ، آهنگ غربی و آهنگ شرقی، شقایق و… جزو دسته بندی منطق شرق هستند. به دلیل تراکم بالا و فشرده زندگی مردم در این ناحیه، شناخت و ارائه خدمات مناسب برای انتخاب بهترین باربری شرق تهران برای ساکنان این منطقه اهمیت فوق العاده‌ای دارد.

برای گرفتن خدمات باربری رسالت بار در شرق تهران با شماره  1474📞 تماس بگیرید.

خدمات باربری رسالت بار در این مناطق شرق تهران به صورت شبانه روزی در دسترس است تا برای اسباب کشی و حمل و نقل بار بدون دغدغه اقدام کنید.
در همه مناطق شرق می‌توانید از باربری وی آی پی شرق تهران نیز استفاده کنید.

نارمک، نارمک جنوبی، هفت حوض، هنگام، تهرانپارس، حکیمیه، تهران نو، شمیران نو، دلاوران، سراج، استخر، هروی، ساقدوش

رسالت بار با حضور شبانه روزی و همچنین آنلاین در تمامی اوقات شبانه روز برای
جابه جایی در خدمت شما است.

امام حسین، بزرگراه شهیدسلیمانی، پیروزی، دماوند

رسالت بار، با کادر مجرب رانندگان و همکاران حرفه‌ای در بخش حمل و نقل، برای ارائه خدمات باربری درون و برون شهری همراه‌تان خواهد بود.

چهار راه تلفنخانه، لویزان، شیان، قاسم‌آباد، عشرت آباد، خواجه نظام، پدر ثانی، تسلیحات، وحیدیه، حشمتیه

رسالت بار در نزدیک‌ترین فاصله ممکن در شهر تهران با شما است. با تلفن 1474 برای استفاده از خدمات رسالت بار در این مناطق شرق تهران تماس بگیرید.

نیروی هوایی، شمس‌آباد، خاک سفید، سرخه‌حصار، آشتیانی، مجیدیه جنوبی، قنات کوثر، نظام‌آباد، آهنگ غربی و آهنگ شرقی، شقایق

شناخت منطقه، آشنایی با وضعیت خیابان‌ها و رانندگی ایمن در معابر شهری شرق تهران توسط رانندگان مطمئن و وسائل نقلیه ایمن از خدمات بدیهی و اولیه رسالت بار است. همه مناطق شرق تهران تحت پوشش خدمات عمومی و وی آی پی رسالت بار هستند. رسالت بار با ارائه خدمات باربری وی آی پی شرق تهران به ساکنین این منطقه و همچنین کسانی که از سایر منطق شهری و بیرون از شهر تهران قرار است به این منطقه نقل مکان کنند با بالاترین استاندارها، خدمات خود را ارائه خواهد داد.

پکینگ در رسالت بار

ارائه خدمات باربری در رسالت بار با کمترین هزینه

همان‌طور که پیش‌تر به این نکته اشاره کردیم، ما در مجموعه رسالت بار آماده ارائه انواع خدمات باربری در شرق تهران هستیم. به عنوان بهترین باربری شرق تهران، ما همواره تلاش می‌کنیم تا برای ارائه خدمات در مناطق و محله‌های مختلف، کمترین تعرفه ممکن را در نظر بگیریم.

ارائه خدمات باربری در نارمک، تهرانپارس، پیروزی و هفت حوض

اگر در محله‌هایی مانند نارمک، تهرانپارس، پیروزی و هفت حوض هستید، می‌توانید از مجموعه رسالت بار خدمات باربری را با امکانات وی آی پی و با بالاترین کیفیت دریافت کنید. برای این منظور، کافی است همین حالا با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

خدمات رسالت بار در نیروی هوایی، هنگام، حکیمیه و تهران نو.

در مناطقی مانند نیروی هوایی، هنگام، حکیمیه و تهران نو، رسالت بار خدمات باربری را به شکل وی ای پی ارائه می‌دهد. خدمات باربری وی آی پی شرق تهران به این صورت است که در کوتاه‌ترین زمان ممکن وسایل شما بسته‌بندی و آماده باربری می‌شوند. همچنین در صورت تمایل نیز می‌توانید خدمات مربوط به آنباکسینگ و چیدمان را دریافت کنید.

چرا رسالت بار را برای خدمات باربری انتخاب کنید؟

دلایل زیادی وجود دارند که همه دست به دست هم می‌دهند تا رسالت بار به یکی از برترین مجموعه‌ها برای دریافت خدمات باربری تبدیل شود. اگر می‌خواهید چنین خدماتی را دریافت کنید، باید ابتدا کمی درباره آن‌ها بدانید. برای این منظور، ادامه این بخش را مطالعه کنید.

نیازی به تامین وسایل بسته‌بندی و باربری ندارید!

یکی از مواردی که باید درباره دریافت خدمات از مجموعه رسالت بار در نظر داشته باشید، خدمات بسته‌بندی است. در این مجموعه، هیچ نگرانی از بابت دریافت خدمات بسته‌بندی ندارید. متاسفانه برخی از مجموعه‌ها به این شکل هستند که از شما می‌خواهند تا وسایل مورد نیاز را تامین کنید و کارکنان آن مجموعه تنها بسته‌بندی را انجام می‌دهند. این در حالی است که در مجموعه رسالت بار، تامین وسایل مورد نیاز از جمله انواع کارتن، نایلون و چسب توسط مجموعه انجام می‌شود.

بسته بندی انواع وسایلبرای بسته‌بندی، انواع کارتن وجود دارند که در رسالت بار موجود هستند و می‌توانید برای دریافت آن‌ها اقدام کنید. از جمله این کارتن‌ها می‌توان به سه لایه، پنج لایه، هفت لایه و رگال‌دار اشاره کرد که هرکدام ویژگی‌های خاص خود را دارند.
کارتن‌های سه لایه که به عنوان نازک‌ترین کارتن‌های بازار شناخته می‌شوند، به این صورت هستند که از یک لایه مقوا و دو لایه پوشش کاهش تشکیل شده‌اند. همین باعث می‌شود تا نتوان برای حمل وسایل سنگین از این کارتن‌ها استفاده کرد. همچنین این کارتن‌ها معمولا در ابعاد کوچک و متوسط ساخته می‌شوند.
نوع دیگر رایج کارتن، کارتن 5 لایه است. این کارتن‌ها از سه لایه مقوا تشکیل شده‌اند و به همین خاطر، می‌توانند برای حمل وسایل نسبتا سنگین مناسب باشند. شما می‌توانید این کارتن‌ها را در سه سایز کوچک، متوسط و بزرگ خریداری کنید.
نوع دیگر کارتن مورد استفاده در بسته‌بندی وسایل، کارتن 7 لایه است. این کارتن که 5 لایه مقوا تشکیل شده است، بسیار مقاوم می‌باشد و می‌توانید از آن برای جابه‌جایی انواع وسایل استفاده کنید. در عین حال، کارتن‌های رگال‌دار نیز وجود دارند که برای حمل لباس‌های مختلف استفاده می‌شوند. برای استفاده از هرکدام از این کارتن‌ها و بسته‌بندی وسایل مورد نظرتان کافی است با ما در رسالت بار تماس بگیرید.

کمترین و رقابتی‌ترین قیمت را پرداخت می‌کنید

ما در مجموعه رسالت بار همواره تلاش می‌کنیم تا برای ارائه خدمات باربری در شرق تهران و مناطق دیگر این شهر به شما، کمترین و رقابتی‌ترین تعرفه ممکن را در نظر بگیریم. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، می‌توانید قیمت‌های مجموعه را با باربری‌های دیگر مقایسه کنید. همچنین کارشناسان ما نیز پاسخگو هستند و می‌توانند شما را به بهترین شکل ممکن راهنمایی کنند.

در کوتاه‌ترین زمان خدمات دریافت می‌کنید

تا حالا این اتفاق برای شما افتاده است که بخواهید برای دریافت خدمات از یک اتوبار اقدام کنید و مجموعه مورد نظر در زمان تعیین شده در محل حضور نداشته باشد؟ همین باعث می‌شود تا کارهای شما مختلف شوند و همین باعث مختل‌شدن فرایند جابه‌جایی شود. این در حالی است که ما در مجموعه رسالت بار همواره تلاش می‌کنیم تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن بهترین خدمات را به شما ارائه دهیم. به عبارتی دیگر، کارکنان ما درست در بازه زمانی تعیین شده می‌توانند در محل حضور پیدا کرده و خدمات مورد نظر شما را ارائه کنند.

باربری اثاث رسالت بار

به صورت آنلاین وسایلتان را ردیابی می‌کنید

یکی از برترین خدماتی که در مجموعه رسالت برا برای باربری در شرق تهران ارائه می‌شود، امکان ردیابی آنلاین وسایل است. به این معنی که کامیون‌ها و خودروهای حمل بار این مجموعه دارای جی پی اس هستند. این باعث می‌شود تا بتوانید در زمان باربری، به صورت آنلاین و لحظه، موقعیت خودروی حمل بار را بررسی کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید همین حالا با کارشناسان ما تماس بگیرید تا راهنمایی‌تان کنند.

نگرانی از بابت چیدمان وسایل ندارید

همان‌طور که پیش‌تر نیز به این نکته اشاره کردیم، در مجموعه رسالت بار خدمات چیدمان وسایل ارائه می‌شود. به این معنی که می‌توانید با خیالی آسوده، صفر تا صد این کار را به کارکنان مجرب مجموعه ما بسپارید. توجه کنید که این کار در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام خواهد شد.

کیفیت خدمات مثال‌زدنی

رسالت بار در کنار در نظر گرفتن رقابتی‌ترین تعرفه، کیفیت کار را نیز حفظ کرده است تا میزان رضایت مشتریان افزایش پیدا کند. در نتیجه، وقتی که از مجموعه ما خدمات دریافت می‌کنید، هیچ نگرانی از بابت کیفیت کار نخواهید داشت.

خدمات باربری وی آی پی

خدمات باربری وی آی پی شرق تهران با رسالت بار

شما امروزه با ساده‌ترین روش و مراجعه به سایت‌ رسالت بار، می‌توانید برای جابه جایی بار و اثاثیه در تاریخ، روز و ساعت مورد نظرتان بهترین خدمات را به صورت آنلاین و با انتخاب باربری نزدیک من در شرق تهران رزرو کنید. علاوه بر این، در سیستم باربری‌های آنلاین مانند رسالت بار، افرادی در کنار شما هستند تا زهر جابه جایی و اسباب کشی را در کام شما همچون عسل شیرین کنند؛ تیم‌های حرفه‌ای جا به جایی و حمل و نقل رسالت بار در بخش ارائه خدمات باربری وی آی پی شرق تهران با شما در بسته بندی، سلفون پیچی و چسب کاری همراه هستند تا لوازم زندگی و محل کار را به درستی بسته بندی کنید و همچنین به شما کمک می‌کنند تا در مقصد آنها را مجددا در خانه بچینید. به این ترتیب جا افتادن در منزل یا محل کار جدید نیاز به دو، سه هفته زمان ندارد تا از محتویات کارتون‌ها سر در بیاورید و بسته بندی وسائل را باز کنید. شما با اتکا به تجربه و حرفه‌ای بودن کادر رسالت بار در سریع‌ترین زمان ممکن، در مکان جدید مستقر خواهید شد.

رسالت بار برای باربری در شرق تهران چه کمکی به شما می‌کند؟

علاوه بر خدمات اختصاصی و وی آی پی شما ‌می‌توانید برای انتخاب باربری مطمئن شرق تهران به این دلایل روی رسالت بار حساب دیگری باز کنید و با خیال راحت از خدمات مبتنی بر 25 سال تجربه استفاده نمایید:

• دارابودن مجوز رسمی از اتحادیه

• خدمات خود را به صورت آنلاین و از طریق سایت رسالت بار رزرو کنید.

• هزینه جابه جایی با رسالت بار پایین‌تر از رقبا است و قیمت نهایی در ابتدا به شما اعلام خواهد شد.

• برای بسته بندی از کاغذ مقاوم و خاص به جای نایلون‌های متداول حباب‌دار استفاده می‌شود. به این ترتیب و با این شیوه دوست‌دار محیط زیست و منطبق بر اصول پیشرفته بسته بندی، به محیط زیست نیز کمک خواهیم کرد.

• باربری مدرن و امکان ردیابی لحظه‌ای و مشاهده آنلاین جز ویژگی همه ماشین‌های شرکت رسالت بار است. شما می‌توانید به صورت در لحظه از وضعیت ماشین حمل بار اطلاع داشته باشید.

• بیمه نامه معتبر برای کالای شما برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 1474 تماس بگیرید و از مشاوره رایگان همکاران ما برای جابه جایی در منطقه شرق تهران استفاده کنید.