رسالت بار با 25 سال تجربه در خدمت شماست
Info@resalatbar.com | ‏7 روز هفته بصورت 24 ساعته

باربری به شهرستان

خدمات باربری به شهرستان در رسالت بار

باربری و اثاث‌کشی به عنوان یکی از سخت‌ترین کارها شناخته می‌شود که در کنار سخت می‌تواند تا حد زیادی باعث بروز نگرانی شود. این نگرانی‌ها زمانی چند برابر می‌شوند که بخواهید باربری به شهرستان انجام دهید. چرا که برای دریافت خدمات باربری به شهرستان، ممکن است نتوانید باربری را پیدا کنید که چنین خدمات را به منطقه مورد نظر شما ارائه دهد. در عین حال، ممکن است در طول مسیر چالش‌های به‌وجود بیایند که باعث آسیب به وسایل شوند. به همین خاطر، به خدمات مجموعه‌ای نیاز دارید که بتواند باربری به شهرستان را برای شما به بهترین شکل ممکن انجام دهد. به همین خاطر، پیشنهاد می‌کنیم در این مطلب از مجموعه رسالت‌بار با ما همراه باشید.

باربری به شهرستان

یکی از استرس آور‌ترین امور مربوط به اسباب کشی زمانی است که شما قرار بخواهید وسائل خانه و زندگی‌تان را شهر به شهر جابه جا کنید. از پیدا کردن وسائل مناسب برای بسته بندی چینی و وسائل سنگین آشپزخانه تا جا دادن همه خرده ریزها در کارتون و بعد هم، پیدا کردن شرکت باربری که بدون دغدغه از آسیب رساندن به اثاثیه و بار، در این شرایط سخت کمک حال‌تان باشند.
بسیاری از اوقات در سال‌های گذشته البته، اثاث و وسائل خانه در جابه جایی بین شهری بدون شک آسیب می‌دید یا در هنگام تخلیه و پیاده کردن بار دچار نقصان و یا شکستگی می‌شد. نیروهای خدماتی خسته بودند و گاهی یک بی دقتی کوچک، باعث آسیبی بزرگ به اسباب و وسیله زندگی مردم بود. امروزه اما این جریانات به داستان‌های دور پیوسته است. جابه جایی شهر به شهر با تیم‌های حرفه‌ای و کارآزموده روال دیگری دارد.

نقاط و شهرستان‌های تحت پوشش رسالت بار

ما در مجموعه رسالت بار امکان ارائه خدمات باربری را از تهران به شهرستان‌های مختلف برای شما فراهم کرده‌ایم. اگر می‌خواهید در این زمینه خدمات دریافت کنید، ممکن است این سوال برایتان ایجاد شود که نقاط تحت پوشش رسالت بار شامل چه استان‌ها و مناطقی می‌شوند؟ برای پاسخ به این سوال، پیشنهاد می‌کنیم جدولی را که در ادامه قرار داده‌ایم، مطالعه کنید.

نا‌م منطقه ‌نام استان‌ها نا‌م برخی از شهرستان‌ها
شمال غرب آذربایجان شرقی، اردبیل، آذربایجان غربی، زنجان، کردستان، همدان، مرکزی، کرمانشاه،  لرستان، گیلان، قزوین تبریز، ارومیه، اردبیل، زنجان، سنندج، همدان، اراک، کرمانشاه، خرم‌آباد، رشت، قزوین، بندر انزلی، لاهیجان، رودسر، بجنورد
شمال شرق مازندران، گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سمنان قائم‌شهر، ساری، رامسر، مشهد، بجنورد، بیرجند، سمنان، گرگان، قوچان
مرکز اصفهان، تهران، البرز، قم، یزد، چهارمحال و بختیاری اصفهان، تهران، کرج، قم، یزد، شهرکرد، مهریز، میبد، لردگان، فارسان، اردل، کوهرنگ
جنوب شرق سیستان و بلوچستان، هرمزگان، کرمان زاهدان، بندرعباس، کرمان، چابهار سراوان، زابل، زرند، راور
جنوب غرب فارس، بوشهر، کهگلویه و بویراحمد، خوزستان، ایلام شیراز، بوشهر، یاسوج، اهواز، ایلام، اندیمشک، آبادان، مسجد سلیمان، دزفول

استان‌های برتر برای خدمات باربری به شهرستان با رسالت بار

ما در مجموعه رسالت بار امکان دریافت خدمات باربری به شهرستان های مختلف را با قیمت مناسب برای شما فراهم کرده‌ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، کافی است از طریق مسیرهای ارتباطی موجود با ما تماس بگیرید. در ادامه این بخش نیز برخی از این شهرها و استان‌های معروف برای باربری را به شما معرفی کرده‌ایم.

رشت و استان گیلان

استان گیلان به عنوان یکی از محبوب‌ترین استان‌های شمالی کشور شناخته می‌شود که تقاضای زیادی برای سفر به آن و حتی زندگی در این استان وجود دارد. شهر رشت که به عنوان مرکز این استان شناخته می‌شود، پرجمعیت‌ترین شهر این استان است.

باربری شهرستان رسالت بار

اگر قصد دریافت خدمات باربری از تهران به استان گیلان را دارید، ما در مجموعه رسالت بار آماده ارائه خدمات به شما هستیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، کافی است همین حالا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

کردستان و شهر سنندج

کردستان به عنوان یکی از غربی‌ترین استان‌های ایران شناخته می‌شود. این استان که مرکز آن سنندج است، به عنوان یک شهر برتر برای سفر و زندگی شناخته می‌شود. مهم نیست که قصد سفر به کدام شهرستان از این استان محبوب را دارید، ما در رسالت بار آماده ارائه خدمات ارسال بار از تهران به این استان هستیم.

خدمات باربری به شهرستان مهاباد

مهاباد را می‌توان به عنوان یکی از معروف‌ترین شهرهای آذربایجان غربی معرفی کرد. این شهر که با نام نگین آذربایجان غربی نیز شناخته می‌شود، یکی از بهترین و محبوب‌ترین شهرهای شمال غربی ایران است. این شهر را می‌توان به عنوان یکی از قدیمی‌ترین و بهترین شهرهای ایران برای زندگی معرفی کرد. اگر قصد باربری از تهران به غرب ایران و مهاباد را دارید، می‌توانید همین حالا با ما در رسالت بار تماس بگیرید.

شهر بیجار

اگر به دنبال دریافت خدمات باربری بین شهری به سمت شهر بیجار را دارید، می‌توانید روی رسالت بار، یعنی بهترین باربری از تهران به شهرستان حساب ویژه باز کنید. برای دریافت خدمات، کافی است همین حالا با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

باربری شهرستان رسالت بار

شهر کرمانشاه

شهر و استان کرمانشاه به عنوان یکی از بهترین شهرستان‌های غرب ایران برای زندگی شناخته می‌شود که می‌توانید برای زندگی در آْن اقدام کنید. اما برای زندگی در کرمانشاه حتما این نکته را در نظر داشته باشید که برخی از باربری‌ها خدمات باربری به این شهر را انجام نمی‌دهند. اما برای باربری به استان کرمانشاه، ما در رسالت بار آماده ارائه خدمات به شما هستیم.

شهر اصفهان

اصفهان از جمله شهرهای پرجمعیت ایران است که تقاضای زیادی برای زندگی در آن وجود دارد. رسالت بار، به عنوان بهترین باربری به شهرستان ها امکان جابه‌جایی بار را از تهران به این شهر برای شما فراهم کرده است. برای دریافت خدمات و کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید همین حالا با کارشناسان مجموعه ما تماس بگیرید.

شهر شیراز

اگر قصد دریافت خدمات باربری از تهران به جنوب کشور و مرکز مانند شهر شیراز را دارید، باید در نظر داشته باشید که باربری‌های برتر می‌توانند برای مسافت‌های طولانی از وسایل شما مراقبت کنند و در عین حال نگرانی از بابت آسیب به آن‌ها نگرانی نداشته باشید. چرا که ممکن است در طول مسیر در اثر موج جاده، وسیله‌ها با هم برخورد داشته باشند. اما یک اتوبار برتر با چیدمان و رانندگی صحیح، مانع این برخورد خواهد شد. برای این منظور، می‌توانید روی ما یعنی رسالت بار حساب ویژه باز کنید.

باربری شهرستان رسالت بار

شهر کرج

کرج که یکی از نزدیک‌ترین شهرها به تهران است، از چندین شهرستان مختلف تشکیل شده است. اگر در شهر تهران قرار دهید و می‌خواهید به کرج برابری انجام دهید، کافی است با کارشناسان ما در رسالت بار تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

شهر بوشهر

در طول سال افراد زیادی برای درافت خدمات باربری به شهرستان شبانه روزی به شهرهای مختلفی از جمله بوشهر اقدام می‌کنند. این شهر از جهات مختلف می‌تواند برای زندگی یک گزینه مناسب باشد. اگر می‌خواهید برای اثاث‌کشی به این شهر اقدام کنید و در تهران هستید، می‌توانید با ما در مجموعه رسالت بار تماس بگیرید.

شهر سمنان

سمنان یکی دیگر از شهرهای ایران است که تقریبا در مرکز واقع شده است. بسایری از افرادی که قصد دریافت باربری بین شهری در تهران به سمنان را دارند، به سراغ مجموعه‌هایی می‌روند که تعرفه ارائه دهند. ما در مجموعه رسالت بار همواره پایین‌ترین تعرفه را برای ارائه خدمات ارائه می‌دهیم.

شهر مشهد

در کنار اصفهان، تبریز و تهران، مشهد نیز به عنوان یکی از پرجمعیت‌ترین شهرهای ایران شناخته می‌شود و تقاضای زیادی برای تحصیل در آن وجود دارد. اگر می‌خواهید در مشهد اقامت داشته باشید و به دنبال باربری از تهران به شمال شرق هستید، همین حالا با ما در رسالت بار تماس بگیرید.

خدمات باربری شهرستان رسالت بار

خدمات باربری بین شهری را به رسالت بار بسپارید

برای انتقال بار و حمل و نقل وسائل و اثاث منزل، از شهر تهران به همه شهر وشهرستان‌های کشور به صورت شبانه روزی، می‌توانید با شرکت‌ حمل و نقل و ترابری رسالت بار تماس بگیرید و از خدمات تیم باتجربه ما استفاده کنید. برخی از شرکت‌های حمل و نقل بار مانند رسالت بار امکان ارائه خدمات شبانه روزی را دارند و می‌توانند بار شما را در هر ساعتی از شبانه روز منتقل کنند. برای انتخاب بهترین باربری از تهران به شهرستان، قبل از انتخاب شرکت حمل و نقل، توصیه می‌شود قیمت‌ها و خدمات مختلف ارائه شده توسط آن‌ها را مقایسه و سپس بهترین گزینه را برای انتقال بار و وسائل ارزشمند خود انتخاب کنید.
باربری رسالت بار در تمامی مسیرهای تردد جاده ای کشور آماده ارائه خدمات حمل و نقل بین شهری است. مسیرهای کلی حمل و نقل در رسالت بار عبارتند از :
• باربری از تهران به شمال
• باربری از تهران به جنوب ایران
• باربری از تهران به شرق ایران
• باربری از تهران به غرب ایران

باربری از تهران به شمال

یکی از مسیرهای پرتردد و شلوغ، مسیر باربری تهران به شمال است. باربری از تهران به شمال جزو یکی از مسیرهای مهم برای حمل و نقل اثاث منزل، بار، مواد غذایی و میوه، وسائل صنعتی و ساختمانی و … است. مسیر جاده تهران شمال نیاز به راننده حرفه‌ای و خدمات بسته بندی و حمل و نقل دقیق دارد تا هیچ کالایی در طول مسیر آسیب نبیند. همچنین مهم است که با توجه به بار ترافیکی این مسیر، کالا به موقع به مقصد برسد. به علاوه در خصوص حمل و نقل مواد غذایی و دارویی، استفاده از ماشین‌های مناسب و مجهز اهمیت دوچندان پیدا می‌کند. باربری از تهران به همه شهرهای استان گیلان و مازندران توسط رسالت بار و به صورت روزانه و شبانه روزی صورت می‌گیرد.
برای اطلاع از تعرفه باربری مسیرهای مختلف مانند باربری از تهران به رشت، نور، ساری و … سایر شهرها با مشاوره تلفنی از رسالت بار و با شماره تلفن 1474 سوالات خود را بپرسید.

باربری از تهران به جنوب کشور

برای باربری از تهران به جنوب کشور، با توجه به بعد مسافت بهتر است وسائل و بار خود را به شرکتی بسپارید که بتوانید به راحتی وضعیت ماشین حمل بار را پیگیری نمایید. در نظر داشته باشید که با توجه به میزان بار و ماشینی که برای باربری انتخاب کرده‌اید، می‌توانید در مورد زمان ارسال بار اطلاعات کافی را از طریق ماشین‌های مجهز به ردیاب اختصاصی خودرو داشته باشید. این ویژگی موجود در ماشین‌های شرکت رسالت بار است که به شما برای رسیدن سالم و مطمئن بار اطمینان خاطر می‌دهد. کامیون و کامیونت، نیسان، خاور و … انواع ماشین‌های مختلفی است که برای حمل و نقل بار از آنها برای باربری به جنوب و شهرهای شیراز، بوشهر و همچنین استان خوزستان استفاد می‌شود.

خدمات رسالت بار برای باربری از تهران به جنوب کشور

اگر در خصوص جابه جایی و بسته بندی بار و اثاثیه تجربه زیادی ندارید، با توجه به دوری مسیر، کار بسته بندی و جابه جایی را به طور کامل به تیم رسالت بار بسپارید . بسته بندی حرفه‌ای و کامل وسائل و لوازم و چیدن آن در ماشین و کامیون توسط تیم رسالت بار به صورت سریع و حرفه‌ای انجام می‌شود. به این ترتیب دیگر دغدغه و نگرانی بابت آسیب دیدن وسائل نخواهید داشت. تجربه بار اسباب کشی و حمل بار به مسیرهای مختلف بین شهری گواه روشنی بر تجربه همکاران ما در این زمینه است.
باربری از تهران به شرق ایران
یکی از مسیرهای پرتردد در کشور مسیر باربری از تهران به شرق ایران است. این مسیر که برای حمل و نقل وسائل و بار جزو مسیرهای پرترافیک جاده‌ای کشور است؛ یکی از مقاصد اصلی برای مشتریان رسالت بار در زمینه باربری صنعتی و تجاری به حساب می‌آید.
شما می‌توانید چه برای بسته بندی اثاثیه و وسائل منزل یا لوازم وتجهیزات اداری و یا مشاوره برای انتخاب ماشین مناسب و تجهیزات لازم برای اسباب کشی و حمل و نقل بار از تهران به شرق ایران. از رسالت بار راهنمایی و کمک بگیرید. مسیرهای کلی باربری ازتهران به شرق ایران شامل خراسان شمالی، مرکزی و جنوبی، و همچنین سیستان و بلوچستان است.
مسیرهای باربری از تهران به شرق کشور
برای جا به جایی هر گونه اثاثیه و بار در هر روز هفته، تعطیلات و ایام عادی می‌توانید با رسالت بار تماس بگیرید. شهرهای بزرگ و مهمی همچون مشهد، زاهدان، نیشابور، بیرجند ، زابل و سراوان جزو مسیرهای شرکت رسالت بار برای هرگونه حمل و نقل بار و کالا در بخش شرقی کشور هستند.
رسالت بار با دارا بودن … ماشین‌های حمل بار یکی از پیشتازان عرصه حمل و نقل بار در مسیرهای بین شهری است.

باربری از تهران به غرب ایران

مسیرهای باربری از تهران به غرب ایران شامل همه مسیرهای شلوغ و خلوت مانند مسیر تهران به تبریز یا تا کرمانشاه، سنندج و مهاباد است. برای باربری از تهران به غرب ایران بهترست در هر زمان که مایلید با شماره 1474، تماس بگیرید و درخواست خود را ثبت کنید. همکاران ما در بخش پشتیبانی رسالت بار پاسخگوی سوالات شما در مورد انواع ماشین متناسب با حجم بار شما، قیمت، نحوه حمل بار و سوالاتی از این قبیل هستند. به این ترتیب برای باربری از تهران به کرمانشاه یا سنندج یا هرکدام از شهر و شهرستا‌ن‌های غرب کشور که بخواهید می‌توانید به طور کامل اطلاعات لازم را داشته باشید و سپس بهترین باربری به شهرستان ها را بر اساس شرایط و امکانات خود انتخاب کنید.

نرخ حمل کرایه باربری از تهران به غرب ایران

به طور کلی نرخ کرایه برای حمل هر نوع بار به صورت درون و بین شهری توسط اتحادیه و به صورت سالانه مشخص می‌شود. به جز این، میزان نرخ حمل کرایه باربری از تهران به غرب ایران، به چندین عامل مهم دیگر هم بستگی دارد:
• میزان بار برای ارسال باربری( حجم و وزن بار ارسالی) به شهرهای مختلف در غرب کشور. قیمت در صورتی که بار شما جزو بارهای سنگین باشد یا در دسته خرده بار تقسیم بندی شود، نیز متفاوت خواهد بود.
• مسافت تهران تا آن شهر
• انتخاب نوع ماشین برای ارسال به شهرستان
• انتخاب زمان ارسال (روز یا شب)
• دارا بودن بیمه نامه یا بدون بیمه نامه بودن بار
برای اطلاعات دقیق در این مورد یا در سایت رسالت بار ثبت سفارش کنید و با با تماس با شماره 1474 از همکاران ما مشاوره رایگان بگیرید.

رسالت بار، ارائه دهنده بهترین خدمات برای ارسال و باربری به شهرستان

شرکت رسالت بار با 25 سال تجربه یکی از شرکت‌های سرشناس و معتبر برای باربری بین شهری در تهران و شهرستان است. باربری به شهرستان آن هم به صورت شبانه روزی یکی از خدمات اصلی بخش برون شهری رسالت بار است. رسالت بار، دارای ….. تعداد ناوگان تخصصی حمل ونقل شهری و بین شهری است. برای ارسال بار به هر جای کشور که اراده کنید، آن مکان، جزو مناطق تحت پوشش(شهر و استان ها) حمل و نقل رسالت بار قرار دارد.
برای باربری از تهران به شهرستان شما می‌توانید بر حسب میزان بار و لوازم و اثاثیه که دارید از بین انواع ماشین‌های رسالت بار، هر کدام را که مایلید انتخاب کنید. وانت، نیسان، کامیونت، کامیون انواع ماشین‌هایی هستند که برای ارسال بهینه و سالم بار از تهران به شهرستان در رسالت بار موجودند.
یکی از نکات مهم در هنگام انتقال بار به شهرستان‌های مختلف از تهران و بالعکس برای باربری بین شهری، اطمینان از تجربه رانندگان برای شناخت جاده است. نکات مهم دیگری که در این مورد بایستی به آن دقت داشته باشید، وضعیت آب و هوا، میزان ترافیک و شلوغی جاده است. در رسالت بار شما می‌توانید از پشتیبانی پیوسته و پاسخگو بودن تیم ما در مورد وضعیت بار خود در هر زمان و ساعتی اطلاع داشته باشید. علاوه بر مواردی که اشاره شد، اگر کیفیت حمل و نقل و باربری بین شهری برای شما مهم است به این دلایل رسالت بار را انتخاب کنید:
• سابقه 25 ساله حضور در عرضه حمل نقل شهری و بین شهری
• رانندگان حرفه‌ای و زبده
• تیم کارآزموده و با تجربه برای بسته بندی وسائلی همانند کمد، آینه، میز تلویزیون، پیانو، وسائل آنتیک و گران قیمت، وسائل شکستنی
• ماشین‌های مجهز به رد یاب خودرو برای مشخص بودن مکان خودرو و زمان رسیدن بار و وسائل
• خدمات باربری به شهرستان شبانه روزی
• تیم حرفه‌ای برای بسته بندی اثاث و وسائل با استفاده از اقلام بسته بندی دوستدار طبیعت و محیط زیست و با کاغذهای مقاوم. در بسته بندی کالاهای رسالت بار، خبری از نایلون‌های حباب دار نیست.
• قیمت نهایی در ابتدای کار به طور کامل به اطلاع شما خواهد رسید.

خدمات بین شهری حمل و نقل رسالت بار شامل چه شهرهایی است؟

به جز شهرهای مختلفی که در دسته بندی های بالا نام برده شد، این خدمات برای باربری از تهران به کرج، به قزوین، به سمنان و … هر روزه صورت می‌گیرد.

نرخ خدمات باربری بین شهری چگونه تعیین می‌شود؟

بر اساس نرخ اتحادیه و همچنین میزان بار و مسیری که قرار است ماشین حمل بار طی کند. به علاوه روز و شب بودن نیز در مساله هزینه تاثیر گذار است. برای کسب اطلاعات دقیق تر در مورد هزینه بارنامه و باربری در رسالت بار با شماره 1474 تماس بگیرید.