رسالت بار با 25 سال تجربه در خدمت شماست
Info@resalatbar.com | ‏7 روز هفته بصورت 24 ساعته

فرقی نمی‌کند در کدام منطقه جغرافیایی شهر تهران ساکن هستید؛ یکی از مشکل‌ترین کارهایی که ممکن است هر کدام از ما در طول زندگی با آن مواجه شویم، جابه جایی وسائل منزل و محل کار یا به اصطلاح اسباب کشی است. راستش را بخواهید ما هم با این نکته موافقیم که جابه جایی اسباب و وسیله‌ها کار آسان و خوشایندی نیست؛ مدتی به هم ریختگی فضای خانه و محل زندگی، آشفته بودن اوضاع برای بسته بندی و جمع کردن وسیله‌ها، سر‌و سامان دادن به انباری و خرده ریزهایی که مدتی است جلو چشم نبوده و از آنها استفاده نکردیم هم که قصه دیگری است.

رسالت بار برای باربری در شمال تهران به شما چه کمکی می‌کند؟

اتکا به تجربه 25 ساله حضور موفق و خوشنامی در عرصه جابه جایی و باربری در شهر تهران، معرف بخشی از خدماتی است که در مورد این مقوله، می‌توانیم به شما ارائه کنیم. هدف از جا به جایی هر چه که باشد، از حمل و نقل وسائل تجاری و اداری گرفته تا اثاث کشی منزل با داشتن گل و گلدان‌های بزرگ، لوسترهای حتی غیر قابل حمل، وسائل آنتیک، پیانو، یخچال ساید و … رسالت بار با ارائه کامل‌ترین خدمات ممکن در کنار شما است.
با حضور کادر همکاران حرفه‌ای ما برای چیدمان وسائل و کارتون‌ها داخل ماشین، چگونگی حمل و نقل اثاثیه، پایین آوردن وسائل از ماشین، حتی با وجود راه پله‌هاو گاهی ساختمان‌های بدون آسانسور حمل بار، جای هیچگونه نگرانی برای شما وجود نخواهد داشت. به همه چیز برای جا به جایی مدرن و آسان فکر کرده‌ایم تا بتوانید با این چالش، که ممکن است حتی فقط یک بار با آن مواجه باشید، به بهترین شکل روبرو شوید.

موقعیت جغرافیایی شمال تهران کجاست؟

منطقه شمال تهران، شامل منطقه یک و سه شهرداری، یکی از قدیمی‌ترین مناطقی است که شهروندان تهرانی در آن ساکن هستند. منطقه یک، در منتهی‌الیه شمال شرقی شهر قرار دارد و شمالی‌ترین منطقه شهر است. رشته کوه البرز درشمال، منطقه اوین در غرب، بزرگراه‌های شهید چمران، مدرس و شهید صدر در جنوب و منطقه لواسانات در شرق، مشخص کننده محدوده جغرافیایی منطقه یک هستند. محدوده جغرافیایی منطقه سه، در شمال به بزرگراه‌های شهید چمران، صدر و مدرس، غرب به بزرگراه چمران، جنوب به بزرگراه همت و شهید سلیمانی و در شرق به خیابان پاسداران و بخش هم از خیابان شریعتی محدود می‌شود. ونک، آرارات، کاووسیه، امانیه، اختیاریه، زرگنده، و … بخشی از محله‌های شمال تهران هستند که در منطقه سه واقع شده‌اند.

مناطق تحت پوشش رسالت بار در شمال تهران

تجریش

تماس با شماره تلفن 1474

ولی عصر

تماس با شماره تلفن 1474

زعفرانیه

تماس با شماره تلفن 1474
الهیه تماس با شماره تلفن 1474
نیاوران تماس با شماره تلفن 1474
جردن تماس با شماره تلفن 1474
اوین تماس با شماره تلفن 1474
درکه تماس با شماره تلفن 1474
امانیه تماس با شماره تلفن 1474
اختیاریه تماس با شماره تلفن 1474
زرگنده تماس با شماره تلفن 1474
فرمانیه تماس با شماره تلفن 1474
اقدسیه تماس با شماره تلفن 1474
آجودانیه تماس با شماره تلفن 1474
ظفر  تماس با شماره تلفن 1474
قلهک تماس با شماره تلفن 1474
دروس تماس با شماره تلفن 1474
پاسداران تماس با شماره تلفن 1474
سوهانک تماس با شماره تلفن 1474

کوچه پس کوچه‌های منطقه شمال تهران، امروزه در محاصره برج‌ها و آپارتمان‌های بلند مرتبه است. به همین دلیل شناخت محله‌های این منطقه و آشنایی با وضعیت خیابان‌های آن، یکی از ویژگی‌های مهم رانندگان رسالت بار است که خیال شما را از بابت جابه جایی حرفه‌ای و همچنین ایمن اراحت می‌کند.
تیم رسالت بار با رانندگی آرام و ایمن، همراه با همکاران حرفه‌ای برای جا به جایی و اسباب کشی این روند را برای شما که در این منطقه به دنبال باربری ایمن هستید، به سریع‌ترین شکل ممکن پیش خواهند برد.

بسته بندی در اثاث کشی توسط رسالت بار در منطقه جردن تهران

باربری نزدیک من در شمال تهران

با زندگی در عصر اینترنت و گجت‌های آنلاین، دیگر دوری معنا ندارد وهمه چیز در نزدیک‌ترین موقعیت مکانی به شما است. برای مثال، شما با جستجوی عبارت باربری نزدیک من در شمال تهران در گوگل و می‌توانید به صورت آنلاین در سایت رسالت بار، خدمات درخواستی‌تان را رزرو کنید. رسالت بار برای جا به جایی اثاثیه منزل و اسباب کشی در تمامی مناطق شهرداری تهران، خیالتان را از بابت داشتن تیم ماهر و متعهد راحت خواهدکرد. همچنین شما می‌توانید با مشاهده آنلاین و لحظه‌ای بار و اثاثیه، که جزو ویژگی اختصاصی وسائل حمل و نقل رسالت بار است، از مسیر و فاصله مانده تا مقصد آگاه شوید.
با ما تماس بگیرید تا در کوتاه‌ترین زمان، تیم حرفه‌ای همکاران با پشتوانه 25 سال حضور در این عرصه، علاوه بر مشاوره رایگان برای توضیح جزئیات بیشتر، با شما هماهنگ شوند.
نکات مهم برای انتخاب خدمات شرکت خدمات باربری
مهم ترین ویژگی هایی که در هنگام جستجو برای برای جا به جایی وسائل منزل، محل کار، حمل و نقل جهیزیه عروس و … باید در نظر بگیرید توجه به این موارد است:
• داشتن مجوز رسمی از اتحادیه بازرسی حمل و نقل شهری
• ارائه قیمت‌های منبطق بر اصول اتحادیه
• پوشش بیمه برای وسائل و پاسخگو بودن در برابر صدمات احتمالی وارده
نکاتی که مطرح شد به شما کمک می‌کند تا در هنگام انتخاب باربری برای جا به جایی وسائل محل کار و زندگی بتوانید در بین شرکت‌های مختلف ارائه کننده خدمات، با توجه به بودجه، زمان و مکان، بهترین باربری شمال تهران را انتخاب کنید.

ویژگی‌های متفاوت رسالت بار برای حمل و نقل در شمال تهران

حالا که با ویژگی‌های عمومی و لازم شرکت‌های باربری آشنا شدید، می‌توانید در مورد خدمات و مزایایی که رسالت بار برای جا به جایی اثاثیه منزل و اسباب کشی شمال تهران، در اختیارتان قرار می‌دهد، بهتر تصمیم بگیرید:
• استفاده از بسته بندی خاص کاغذی مقاوم به‌جای نایلون حباب‌دار. این شیوه دوست‌دار محیط زیست منطبق بر اصول پیشرفته در بسته بندی محیط زیستی است.
• هزینه پایین‌تر از رقبا و اعلام قطعی قیمت نهایی
• اضافه نکردن هزینه انعام و … در آخرین مرحله کار
• باربری مدرن و امکان ردیابی و پیگیری لحظه‌ای؛ مشاهده آنلاین و در‌لحظه بار که به صورت اختصاصی در وسائل حمل و نقل رسالت بار تعبیه شده است.
• رزرو آنلاین از طریق سایت

در نظر داشته باشید که تنها قیمت، تعیین کننده کیفیت و کارآیی نهایی برای شناخت بهترین باربری اسباب کشی در شمال تهران نیست. جا به جایی وسائل منزل و باربری کالا به صورت شهری و بین شهری، علاوه بر قیمت منصفانه، نیاز به تجربه و حضور مستمر در این عرصه دارد.

بهترین باربری در شرق تهران